Успешна маркетингова стратегия. Без план няма успех!
Искате да достигнете до ВАШИТЕ клиенти? Искате те да разберат за това, което предлагате като използвате най-таргетираните канали? Искате ли да повишите продажбите си в пъти? И по възможност с минимален бюджет?
Обаче все още нямате маркетингов план за действие?
Добрия маркетингов план влияе върху начина, по който управлявате бизнеса си. Той ще ви помогне да дефинирате своята визия, мисия и стратегически бизнес цели, както и ще определи какви стъпки трябва да предприемете, за да постигнете тези цели.
Вашата маркетингова стратегия влияе върху начина, по който управлявате бизнеса си
Ние, от Smart Online можем да ви помогнем:
Ще изградим и развием ефективна маркетингова стратегия, която ще повиши в пъти броя на клиентите ви и ще подсили лоялността на настоящите ви клиенти.
Включва анализ на конкурентите, пазарната ниша, определяне на потребителските и техните нужди и покупателни навици.
На база на получената информация, се изгражда хронологично дефинирана маркетингова стратегия, включваща изграждане на маркетингов план, състоящ се от тактики и offline и online канали за постигането на конкретни дългосрочни бизнес цели.
Дългосрочната маркетингова стратегия е със срок на действие от една до няколко години.
Фокусирани сме върху това, за извадим най-добрите и уникалните страни на бизнеса ви „на светло“. Ние използваме Smart метод за дефиниране на успеха на маркетинговата стратегия.Той включва следните критерии:
© Специфичност –определяне на точни иясни цели;
© Измеримост – определяне на измерими показатели, чиито степен на успеваемост може да бъде измерена;
© Постижимост – поставените цели трябва да са в рамките на разполагаемия капацитет и бюджет;
© Релевантност- поставените цели ще помогнат да осъвършенствате отделни акспекти от бизнеса ви;
© Обвързаност със срокове –поставените цели са постижими за определен, дефиниран период от време.
Изграждане на маркетингов план за масирани кампании с продължителност от няколко седмици до няколко месеца.
Тук също се дефинират посланията чрез криетив процес, определят се таргет групите, техните интереси и начините и каналите на въздействие върху тях.
Целите, обаче, са краткосрочни, обвързани с конкретна тематична кампания.
Включва дефиниране и анализ на резултатите от реализираната стратегия и формулиране на данни, необходими за изграждане на следваща стратегия.
Довете се на Smart Online за изграждане и реализипране на Вашата перфектна и успешна маркетингова кампания!
Не се колебайте, поискайте вашата оферта сега!