4 трика за маркетинг през умния телефон Фейсбук, Инстаграм, Вайбър – ЩЕ ИГРАЕТЕ ЛИ НАВЪРЗАНО?

4 трика за маркетинг през умния телефон Фейсбук, Инстаграм, Вайбър – ЩЕ ИГРАЕТЕ ЛИ НАВЪРЗАНО?

Знаете ли, че с помощта на Smart телефона можете значително да помогнете на маркетинговите си активности, така че да повишите както клиентите си, така и приходите от тях.

Особено ако говорим за малък, локален бизнес триковете, за които сега ще прочетете, могат изключително много да ви помогнат, особено ако искате да съберете ядро от лоялни или потенциални клиенти и да комуникирате с тях регулярно.

Тези съвети ще ви бъдат от изключителна полза ако сте консултант на свободна практика,  работите в сферата на услугите или представлявате определена фирма или организация.

Всичко, което ви трябва, освен компютъра и смартфона, разбира се, е да имате лични и фирмени профили в популярните социални мрежи – Фейсбук, Инстаграм, Линкедин, Скайп и Вайбър.

Контактите ви във Viber излизат като предложения за добавяне на хора във FaceBook

Забелязали ли сте, че когато запазвате номер в телефона си, той автоматично се добавя  и като контакт със снимка във Viber.
Сега нека си представим, че влизате в личния си Фейсбук профил и…..какво мислите ще откриете като предложения за приятели в дясно на екрана – хората, които са във вашия Вайбър списък.
Магическо и върши работа, особено ако това са Ваши потенциални или настоящи клиенти, които искате да поканите да харесат страницата ви, или да четат постовете на личната ви стена.

LinkedIn контактите ви са във вашия phonebook

Ако работите в сферата на консултантските услуги и активно ползвате Линкедин през телефона си, може да ви се случи да ви звънне човек от вашите Линкедин контакти, който го няма записан в телефона ви, но вие автоматично ще видите името му.
Това се получава само в случаите, когато човекът е  оставил телефонния си номер като публична информация, разбира се.

С нишова снимка и подходящи хаштагове може да добието много лайкове и последователи в Инстаграм

Знаете тайната на успеха в Инстаграм, нали? Хубави,  атрактивни и дори понякога провокативни снимки, редовно постване, редовно следване на вашите Фейсбук фенове и приятели, подходящи хаштагове. Има обаче нещо, което ще ви учуди – някои от снимките ви ще събират лайкове от хора, които дори не познавате само защото под снимката има тематичен хаштаг,  а и самата снимка и строго нишова и специфична. Така че, не се учудвайте ако снимките от ваканцията до Париж са харесани от Инстаграм профили на туристически агенции или ако сниманата африканска трапеза ви  е докарала значителен брой последователи – фенове на тази кухня.

Превърнете вашата камера в интелигентен бизнес инструмент

Уловете моментите и отделяйте време да го правите добре. Това включва заснемане на снимки и видео клипове. Ако сте в бизнеса със ски можете да правите снимки на ски пистите от различни ъгли, как хората се забавляват на вашата ски писта, колко добре се справят при спусканията. Ако сте в бизнеса с ресторанти бихте могли да правите снимки на добре представени ястия, интериора на ресторанта, да снимате как се забавляват хората и персонала Ви и още много неща.
Камерата може да Ви служи като инструмент, за да получите мигновени видео препоръки от доволни клиенти или да получите запитвания в реално време за продуктови изображения. Не се притеснявайте за качеството на снимките или видеото.
Има телефони с автоматични програми за обработка или колажи, а ако вашият телефон няма такива, можете да си инсталирате от Google Play.

Ако се нуждаете от професионален съвет за това как да управлявате вашите профили в социалните мрежи, не се колебайте да ни потърсите.

Comments

comments

Автор:

Споделете вашето мниение