Как да манипулариш посетителите на уеб сайта ти? (Част 1)

Как да манипулариш посетителите на уеб сайта ти? (Част 1)

Когато гледате любимите си телевизионни предавания като „От местропрестъплението“ или „Доктор Хаус“, вие съзнателно и с удоволствие позволявате да бъдете манипулирани. Съзнателно или не, гледането на вечерните новини също ви манипулира.

b79ed1ef517bba889eb8bd15984f94527b41950914a3debed9pimgpsh_fullsize_distr
Правило 1: Всеки си има програма. Бъдете част от програмата на вашите клиенти!
Сайтовете в интернет са средства за комуникация с аудиторията, също както са любимото ни телевизионно шоу или вечерните новини. Основното тук е комуникацията, която е на дневен ред навсякъде.
Ако вашият уебсайт дизайнер не развие сайта ви така, че той максимално да комуникира маркетинговата информация, то вие няма да имате сайта, от който имате нужда. Ако вашият уеб дизайнер е само технически програмист, а не комуникатор, значи сте избрали грешния човек.
Независимо дали продавате идея, продукт или услуга важното е да убедите аудиторията, че това което продавате, е това от което тя се нуждае. Трябва да „манипулирате“ презентацията на бизнеса си в своя полза. Това не означава, че трябва да лъжете и да сте нечестни, а по-скоро да бъдете специалисти в представянето на вашето послание.
„Манипулацията“означава едновременно да контролирате и умело да влияете на мнението.Харесва ли ви или не, работата на един уебдизайнер е да повлияе на публиката, за да я накара да се възползва от вашия сайт и паралелно с това вие да постигнете вашите безнес цели.

Правило:2
Лошите уебсайтове използват технически решения за решаването на комуникационни проблеми

Дизайнерите на уебсайтове постоянно чуват оплаквания от бизнес собственици и маркетингови мениджъри, че сайтовете им са недостатъчно ефективни и нямат възвръщаемост на инвестициите. Това не е изненадващо, тъй като повечето уеб сайтове са разработени, за да привличат трафик, а не да влиаят на аудиторията. Можете да привлечете целия трафик на вашия сървър, но ако посланието ви се губи, няма да можете да убедите никой в нищо.
Техническите аспекти на дизайна на интернет страницата са сравнително лесни за научаване за всеки, който има желание да отдели време за да ги научи. В резултат на това има много технически уеб програмисти, които създават неефективни комуникационни решения.

f1bf48d8f944af1300db6bf71161acc55d91e8e16d726eee48pimgpsh_fullsize_distr

Професионалните уебсайт дизайнери трябва да са експертни комуникатори и да могат да отправят точни послания, които да бъдат комунукирани.
Правило 3:
Дефинирайте съдържанието на вашата лендинг страница!
С цел вашият уеб сайт да има ефективна маркетингова комуникация, трябва да изградите програма, която изпълнява следните задачи.
1. Привлечете вниманието!
2. Фокусирайте вниманието!
3. Направете посланието разбираемо!
4. Създайте доверие!
5. Създайте отношение!
6. Стимулирайте желанието!
7. Мотивирайте!
За да научите как да направите вашият сайт максимално ефективен и да имате желания ROI(Return of Investment) очаквайте втората част но статията, в която ще ви разкажем за тези етапи по-подробно.
Ако имате нужда от професионална изработка на уеб сайт, свържете се с нас сега!

Comments

comments

Автор:

Споделете вашето мниение