Warning: A non-numeric value encountered in /home/noli1rim/public_html/smartonline.bg/wp-content/plugins/mashsharer/includes/template-functions.php on line 844
Защо Фейсбук страницата Ви не събира лайкове? Предвид огромната маса активни потребители определено има място за растеж на бизнеса Ви с помощта на Фейсбук.
Защо тотава това не се случва? Какво не е наред? Къде грешите? Защо броя на феновете не помръдва?
Ревизирайте подхода си, така че да развиете успешен маркетинг чрез най-голямата социална мрежа.
Ето няколко полезни съвета как да създадете успешна бизнес страница във Фейсбук:
1. Оптимизирайте своята корица (Cover picture)
Това е, може би, най-забележимата част на страницата Ви. Затова е изключително важно да използвате най-добрите практики за създаването й. Без значение дали я използвате, за да привличате нови клиенти, да изградите своя бранд или да създадете общност от Ваши фенове, изборът на атрактивна и релевантна корица е от важно значение.
Тя трябва да предложи нещо забавно, вълнуващо и ангажиращо, за да накара потребителите да се връщат отново и отново.Не подценявайте ролята на корицата, защото тя е страхотна възможност да акцентирате върху даден продукт и да увеличите продажбите си.
FaceBook корица
2. Изберете разпознаваема профилна снимка.
За да Ви намерят във Фейсбук и да харесат страницата Ви, е важно да бъдете разпознаваеми. Тъй като профилната снимка е в началото на Вашата страница и се използва за миниатюра (thumbnail) на всички постове, тя трябва да създава асоциации на фенове с Вашия бранд. Най-добрият избор е това да е логото на Вашата фирма.
Профилна снимка
3. Не оставяйте секцията „Относно“ празна.
Точно под Вашата профилна снимка има кратко представяне и това е едно от първите неща, които хората ще видят, когато разглеждат страницата Ви. Информацията за Вашата компания трябва да е актуална – опишете какво продавате, поставете линк към вашия уебсайт, посочете работното време и попълнете всички други полета, за които имате информация. Целта е да отговорите на основните въпроси на потребителите веднага. Конкретизирайте това, което правите, кажете името си, споделете целта си и защо сте тук. Избягвайте дългите обяснения или изброявания – за тях си има специално място
4. Синхронизирайте снимката на корицата, закачения пост (pin to top) и профилния призив към действие (call to action) за да популяризирате това, което предлагате.
Тези три елемента от Вашата страница се виждат веднага. Ако искате да постигнете най-високото ниво на ангажираност на потребителите с маркетинговите Ви кампании, опитайте се да „настаните“ Вашите писмени и други рекламни материали в тези три елемента. Ако рекламирате електронна книга, например, може да сложите нейно изображение като снимка на корицата и да качите пост, който съдържа линк към Вашата целева страница (landing page). Също така може да сложите линк към тази страница в секцията за профилния call to action бутон.
5. Рекламирайте
Има много начини за реклама на Вашия сайт. Можете да го популяризира чрез Фейсбук с платена реклама, но можете да използвате и по-индиректни начини. Добре е да сложите Like box на вашия сайт, откъдето посетителите ще могат директно да харесват страницата. Този бутон може да се модифицира по размер и по това каква информация да показва. Най-хубавото е, че от Фейсбук се генерира код, с който чрез copy/paste спокойно може да го интегрирате във Вашия сайт дори да не разбирате от програмиране.
6. Редовно обновявайте постовете си
Редовното споделяне на новостите около Вас, Вашата компания или продукт е двигателят на успешната популяризация на страницата Ви. Когато някой от феновете коментира или хареса Ваш пост, той в по-голямата част от случаите се появява и във фийдовете на неговите приятели. Това означава, че информацията, която споделяте, достига и до хора, които не са харесали страницата Ви – една възможност за печелене на фенове.
7. Създаване на постовете спрямо интересите на феновете
Помислете защо потребителите посещават страницата Ви.Дали от скука, по навик или защото им е интересна. Дайте на тези хора това, от което имат нужда. Трябва да изградите връзка с феновете си като споделяте съдържание, което е полезно и ги интересува. Съдържанието не трябва да е свързано само с Вашия бизнес, а най-вече с интересите на феновете, разбира се, то трябва да е релевантно на това, с което се занимавате и предлагате като продукт.Целта е да изградите доверие и емоционална връзка с тях. Направите ли го продажбите ще надвишат вашите очаквания.
8. Споделете вашите Instagram снимки на Фейсбук страницата Ви
Знаете ли, че Instagram е собственост на Фейсбук?Също така снимките и постовете , които се споделят във Фейсбук през Instagram получават с 23% повече интеракции, отколкото тези, които директно са качени във Фейсбук. Можете да свържете страница на вашия Фейсбук профил с Instagram акаунта Ви. Това позволява да споделяте постове и снимки още по-лесно.
Ако желаете безплатна консултация с професионалист по Фейсбук маркетинг, свържете се с нас сега. Без съмнение ще е полезно за бизнеса Ви!