Warning: A non-numeric value encountered in /home/noli1rim/public_html/smartonline.bg/wp-content/plugins/mashsharer/includes/template-functions.php on line 844
Как точно Фейсбук  ще Ви направи успешни през 2017г., а и след нея

Как точно Фейсбук ще Ви направи успешни през 2017г., а и след нея


Warning: A non-numeric value encountered in /home/noli1rim/public_html/smartonline.bg/wp-content/plugins/mashsharer/includes/template-functions.php on line 844

Facebook ще привлече повече потенциални клиенти за Вашия бизнес през 2017 г., отколкото всеки друг платен канал. Това е уникална възможност и ако се възползвате от нея, ще Ви се възвърнат инвестициите многократно, и то в продължение на следващите няколко години.

Какво е толкова революционното в добре познатия, стар Фейсбук ли?

 
Безспорно разрастването на Фейсбук е огромно и това съвсем не е свързано само с факта, че почти всеки човек има профил в страницата.

 
През септември 2016г. са отчетени дневно над 1,18 милиарда активни потребители през десктоп и мобилната версия на приложението.

 
През декември 2016г. са отчетени 600 милиона потребители на Инстаграм, като 50% от тях са свързани с бизнес страници.

 
Над един милиард активни потребители месечно са отчетени в приложението Facebook messenger.

 
Изумителното обаче е колко време тези хора прекарват в мрежата. През май 2016г. Зукърбърг обяви, че в световен мащаб потребителите прекарват 50 минути на ден средно във Фейсбук. Толкова време ни отнема да се храним и пием дневно! Според статистиката, обаче, за България цифрите са доста по-нагоре.

 
Защо е нужно да инвестирате във приложението на Фейсбук!

 
Според проучване на Google Business To Business купувачите през мобилни телефони са се увеличили с 91% на годишна база.

 
Това е важно, защото означава, че потребителите са се преориентирали към мобилните устройства, вместо към настолните си компютри. Става въпрос не само за крайни потребители, а за бизнес клиенти! Излиза, че булшинството от хора четат през телефоните си, прекарват времето си във Фейсбук приложението, Инстаграм или си пишат през Месинджъра.

 
Фейсбук е Вашият шанс да достигнете до тези хора посредством рекламни елементи, които изграждат цялостната Ви рекламна кампания.

 
Сайтът theSkimm използва Фейсбук рекламите като обяви за привличане на нови абонати за ежедневния си бюлетин, и отчита увеличение от 22% само за 1-2 долара.

 
Ако трябва да вземете решение в дългосрочен план, Вие имате нужда от силна мобилна стратегия. В момента може да се възползвате от платена Фейсбук реклама или да заложите на органичната.

 

 
Как да започнете във Фейсбук ако имате току що стартирал бизнес?

 

 
Фейсбук предлага най-мощните, иновативни и съвременни рекламни формати.

 
Направени за лесно ползване, рекламите са изградени около Вашите цели и са идеалната възможност за току -що започващите бизнес търговци.

 
Фейсбук Ви помага да достигнете и да се свържете с най-ценните хора за Вашия бизнес, с точния Ви таргет:

 
Насочете комуникацията към настоящите Ви клиенти, колкото и малко да са те, акцентирайте също върху техните приятели, посетителите на Вашия сайт или на хората от subscriber списъците, които сте събрали. Разбира се тук ще трябва да използвате Facebook Tracking Pixel, един от най-ефективните Фейсбук инструменти за реклама. Facebook Tracking Pixel си служи с код който намира потенциални клиенти, подобни на тези, които посещават вашия сайт или са във Вашите списъци.

 

 

Таргетирайте по интереси, но не забравяйте основната цел на рекламата!

 
Добрата новина за стартиращите търговци е, че Фейсбук всъщност се фокусира повече върху решения, които помагат на по-малките компании. Като се започне от много полезни рекламни инструменти на локално ниво, премине се през отделните опции за привличане на вниманието и се стигне до съвсем съобразен с всеки джоб бюджет за рекламиране.

 
Съветът ни е – трябва да знаете точно какво искате да постигнете с Фейсбук рекламата. Съставете си план с постижими цели и никога не използвайте една реклама за почете от една цел. Това не работи!!

 
И втори ценен съвет: Таргетирайте по интереси, като разбира се проучите много добре интересите на отделните си таргет групи! Това ще ви спести пари, похарчени да достигнете до хора ,които не са Ваш таргет!Колкото по-нишов е бизнесът Ви ,толкова по-тясно трябва да таргетирате и обърнете най-голямо внимание на таргетирането по интереси.

 

 

НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ДА ПРЕЛЪСТЯВАТЕ В ИНСТАГРАМ!

 
Инстаграм е другият рекламен инструмент. Рекламите там имат силно послание и мощни подканващи фрази. Но онова, което наистина свършва работата в Instagram е комбинацията цветове, форми и визуални послания, събрани в една визия. Ако искате да успеете в Инстаграм и да прелъстявате с един поглед вашите потенциални клиенти, погрижете се да им показвате неустоими визии.

 
Рекламата във Фейсбук ще Ви помогне да растете днес, но едновременно с това е и инвестиция в бъдещето. Фейсбук е изключително успешен през последните няколко години, не заради „старите си“ постижения, а заради това,че се развива и постоянно предлага нови неща на потребителите си. Кое от кое по-полезни и функционални.

 
Направете вирусно видео с интересна идея и ще завладеете Фейсбук

 

 
Фейсбук инвестира сериозно и постоянно във видео рекламите. Това е начин да се откъснат хората от телевизията и филмите. Много лесно е да си представим бъдеще, в което Фейсбук е най-гледаният видео канал, по-голям дори от You Tube. Най-популярната социална мрежа вече разполага с някои мощни видео решения, но се очаква в бъдеще да се разраства и да предлага все по-креативни решения в тази насока. Ако видеото и видео рекламите все още не са част от Вашата маркетингова стратегия, то сега е добър момент да я преразгледате и да ги включите в нея.

 
Facebook messenger – новото рекламно пространство

 

 
В световен мащаб Фейсбук месинджър и Уатс ап (също собственост на Фейсбук) са доминиращи в приложенията за съобщения в интернет. Писането на интернет съобщения е една област, която се разраства със скоростта на горски пожар и бързо ще замени електронната поща, както и текстовите и гласови съобщения за милиони хора ежедневно. Говори се, че много скоро Фейсбук ще насочи част от рекламите си директно в Messenger-а на хората, попаднали в зададения рекламен таргет….Ще видим

 
Още много нови и невероятно ефективни в рекламно отношение екстри ни чакат от Фейсбук :

 
Приложения за виртуална реалност

 

 
През 2014г Фейсбук закупи компанията Окулус Риф-лидер в технологията за виртуална реалност. Това поставя Фейсбук в по-добра позиция, отколкото вяска друга компания да въведе нов формат в гледането на филми и играенето на видео игри. Също така това е нов поток за приходи от реклама.

 
Приложения чрез изкуствен интелект

 

 
Не само Гугъл и Фейсбук, но и много други компании насочват вниманието си към обучение на машините. Тази тенденция продължава и много търговци се възползват от нея. Това автоматизиране означава по-малко работа за нас и по-добри резултати.

 
Виждате ли успеха си в приложения като Фейсбук? Планирате ли да инвестирате в тази област през 2017г. Ако е така споделете вашите мисли с нас и не се колебайте да ни потърсите!

Comments

comments

Автор:

Споделете вашето мниение