Warning: A non-numeric value encountered in /home/noli1rim/public_html/smartonline.bg/wp-content/plugins/mashsharer/includes/template-functions.php on line 844
„Ако искате да се отличите от тълпата, дайте на хората причини да не ви забравят“
Ричард Брансън
Често сме изправени пред дилемата да провеждаме маркетингова кампания с много, ама наистина с много стеснен бюджет. Ограничените средства могат да бъдат повод да се развихрите творчески и да споделите вижданията си със света. Не разчитайте на стандартните рекламни банери на Google, вместо това ние ще ви представим няколко маркетингови стратегии, върху които можете да се фокусирате за да промотирате своя бизнес с малко бюджет.
Фокусирайте се върху отговорите на въпроса „Защо” да изберат вас?
Разкажете история, която отличава компанията или продуктите Ви от другите на пазара! Създайте искри, които ще накарат хората да говорят за вас! Ако вашата компания подкрепя някаква кауза с всяка продажба- разкажете за това. Или ако сте се вдъхновили да създадете компанията си по време на някакво тревожно събитие- отново разкажете за това на хората. Това ще направи бизнеса ви запомнящ се. Такива неща докосват сърцата.
Недейте просто да продавате – обвържете се с клиентите
Да, знаем, че основната ви цел е да рекламирате и продавате вашите продукти или услуги. Трябва, обаче, да знаете, че има моменти, в които вие няма да продавате директно или индиректно, а ще участвате в събития или инициативи просто, за да покажете, че подкрепяте дадена кауза или интересите на вашите клиенти. Чрез социалните медии е лесно да ангажирате вашата целева аудитория без да изглежда, че просто се опитвате да рекламирате. Някои фирми насърчават споделянето на мнение в коментарите под снимки на храната, спортно оборудване или статия за скорошна победа на любимия футболен или баскетболен отбор, които търговците на дребно и обикновените потребители да споделят в социалните мрежи. Заинтересоваността и подкрепата, която изразявате във Вашите постове изгражда доверието на потребителите. Следващият път, когато някой търси продукт или услуга в рамките на Вашата ниша, той ще си спомни за Вашата „добрина” и ще ви потърси. Да споделяте нечие друго съдържание не означава непременно, че губите вниманието на аудиторията си, затова се възползвайте максимално от този подход.
Насочете хората, за да открият вашето съдържание
Ако искате да все повече хора да научат и да говорят за Вас трябва със сигурност да имате онлайн присъствие. Тук въобще не става въпрос за модата с технологиите, а за тотална необходимост на бизнеса да постигне своите цели, ползвайки задължителната онлайн средата. На практика уеб присъствието може да бъде постигнато само с един уеб сайт, няколко социално-медийни страници или блог, но само защото поствате съдържание онлайн, не означава, че вашият бизнес е лесен за откриване пред целевата аудитория. С всеки пост, който публикувате, трябва да използвате ключови думи, специфични за вашата ниша, за да се подобри класирането ви в Google. Можете да използвате хипер целенасочени ключови думи за придобиване на аудитория в социалните медии. С Socedo, инструмент за автоматизация на социалните медии, можете да намерите потребителите на Twitter, които публикуват съдържание, използвайки вашата ниша ключови думи и да ги накарате да се ангажират с вашите постове с течение на времето.
Изпращайте неустоими електронни талони за отстъпка
Вероятно и вие някога сте получавали изкушаващ талон? Изследванията показват, че много малко хора могат да устоят на изгоден талон за отстъпка, особено на услуги или продукти, които търся в момента.
Четири от всеки пет потребителя, използват купони редовно както в магазините, така и за онлайн покупки. Дори повече, около половината от клиентите избират да купуват от определена фирма, именно защото тя им предоставя супер изгоден талон за отстъпка. Можете да използвате старомодния начин за разпространение на купони – по пощата, като убеждавате повече хора да се присъединят към вашия списък с имейли.
Със сигурност, обаче, трябва да интегрирате електронните купони във вашата онлайн маркетингова стратегия – имейли, социални мрежи, уеб сайт.
Тези от получателите на купоните, които вече са инвестирали в мисията ви ще оценят начина, по който им благодарите за това.
Станете спонсор или съспонсор на събитие, което е в рамките на вашата ниша
Това е една фантастична възможност да се наложите на пазара. Няма по-добър маркетингов инструмент за емоционално ангажиране на вашите потенциални клиенти от специалното събитие, на което те могат да се „докоснат“ до вашите продукти или услуги. Следващия път, когато си мислите за посещаване на събитие в рамките на вашата индустрия, проверете дали има някакви отворени спонсорски спотове. Или още по-добре, попитайте дали може да се представите там (или по друг начин да насочите вниманието към компания ви), което ще ангажира допълнително присъстващите. Освен, че ви предоставя възможност за позоциониране на имижда на вашия бизнес, съспонсорирането на събитие във вашата ниша ви позволява да се срещнете и да поздравите вашата целева аудитория, както и да създадете нови потенциални клиенти.
Открийте вашите креативни подходи, спрямо спецификите на бизнеса
Вашият скромен бюджет не трябва да ви спира да промотирате бранда си. А вие какви креативни маркетинг стратегии сте използвали, за да хвърлите светлина върху бизнеса си? Ако се затруднявате в това не се колебайте да ни потърсите!
Hello! Cool post, amazing!!!