Любовен маркетинг за Свети Валентин или как да привлечем повече клиенти „атакувайки“ чувствата им

Любовен маркетинг за Свети Валентин или как да привлечем повече клиенти „атакувайки“ чувствата им

Всеки празник предоставя уникална възможност на всеки бизнес, независимо от индустрията, да достигне до аудиторията си по креативен начин и да генерира продажби в резултат на това. Денят на влюбените е прекрасен повод  да се откроите от конкуренцията.  Някои компании правят продажби за милиони, експлоатирайки именно темата за любовта, празнуваща своя празник на 14 февруари. Спомнете си само касовия кино хит „50 нюанса синьо“, или наближаващия „50 нюанса по-тъмно“, които стратегически излизат по кината в цял свят именно на 14 февруари.

Дори да не продавате бижута или цветя, можете да използвате ефективни маркетингови тактики, за да постигнете успех. Има три основни начина, чрез които можете бързо и ударно да се обърнете към вашата аудитория- социални медии, имейл маркетинг или уеб сайт. И трите канала за маркетинг могат да бъдат ефективни, стига да използвате специфични съобщения, според характера на аудиторията Ви.

 

Социалните мрежи и Свети Валентин 

Untitled design

Атрактивното социално присъствие трябва да е на челна позиция в маркетинговите Ви планове. С все повечето  потребители активни във всички платформи на социални медии, всеки празник Ви предоставя още една възможност да осигурите послание за вашата аудитория по творчески и забавен начин. Когато започнете планирането на вашата социална кампания за Деня на влюбените, тя трябва да обхваща всички ваши социални медийни профили.

Например, направете  интересна кампания във Фейсбук.

Променете корицата си  с тематично изображение, което ще накара потребителите да се ангажират. Рекламите във Фейсбук не могат да бъдат с повече от 20% смислен текст, затова визуализацията трябва да е основен компонент на вашия пост. Бъдете директни, когато им предлагате продукт или услуга, но поставете фокус върху това какво ще получат клиентите Ви, каква ще е ползата им от това, което им предлагате.

Каквото и действие да искате да предприемат потребителите то трябва да бъде ясно разпознаваемо. Обикновено в социалните медии искате потребителите да споделят мненията си, така че да достигнете до по-широка аудитория, обаче те няма да споделят съдържание, което не им е интересно. Трябва да помислите за това, което би заинтересувало целевата аудитория и да им дадете добра причина да споделят вашето съдържание.

Най-често споделяното съдържание е съдържание, което използва хумор. Можете да публикувате забавен виц за празника, или дори една статистика за това колко хора всъщност не се радват на празника. Те също не са малък процент

 

Имейл маркетинг преди Деня на влюбените

email-marketing-marketers-love

Имейл маркетинг кампаниите са доказан начин да се насърчи ангажираността на аудиторията. Според  Емаркетер 36% от интернет потребителите в САЩ проверяват електронната си поща по няколко пъти на ден. Този вид кампании позволяват да наблюдавате процентите отворени писма, процентите кликове и какво са направили потребителите след като са посетили вашият сайт или страница с предложения.

Въз основа на всичко това след края на кампанията можете да разберете какво може да промените в оформлението на писмата, дизайна или съобщението за да имате по-голям успех.

За Деня на влюбените оформлението трябва да бъде оригинално с интерактивни елементи. Независимо дали искате да вградите игри, анимации или персонално съобщение за потребителите си, трябва да има нещо творческо, за да предизвика интерес.

Можете да украсите логото си и навигационните елементи с бонбони, сърца и различни неща свързани с празника с цел създаване на романтично усещане и предпразнични трепети.

Също така трябва да помислите къде ще добавите бутона за призив към действие в оформлението на писмото, защото това е несъмнено един от най-важните аспекти на имейл кампанията.

Подканващите фрази трябва да бъдат смели и да се открояват в имейла, така че потребителите да натиснат бутоните без колебание. Освен това те трябва да бъдат визуално привлекателни. Графикът на вашите имейли е от решаващо значение за успеха на кампанията.  За разлика от празниците през Декември, които често са свързани с туризъм , за празника на влюбените не е нужно да изпращате имейл месец преди празника. Можете да изпратите имейл за нов продукт няколко дни преди празника, нито по-рано ,нито по-късно, за да не изгуби продуктът своята стойност. Можете да насърчите потребителите да направят покупка с безплатна доставка. Сроковете за доставка трябва да бъдат поставени на дисплея, за да гарантирате, че ще пристигнат за деня на Свети Валентин.

 

Микросайт кампании

images

 

За по-нататъшно засилване на посланието на кампанията, разработването на отделна целева страница или микросайт биха били ефективен подход за засилване на ангажираността на потребителите. Отделният микросайт Ви дава възможност да покажете творчество и съдържание, което е прилично с вашата марка, но също така и по-специално насочено за Деня на влюбените. Вашата целева страница трябва да бъде свързана с други кампании. След като видят един пост във Вашата социална страница или в пощенската си кутия, потребителите трябва да могат безпроблемно да се прехвърлят на целевата ви страница (в сайта) чрез натискане на бутон. Социалната Ви медийна кампания и имейл маркетинга Ви трябва да могат да уловят интереса на потребителите и след това да ги насочите към сайта Ви, където трябва да им предложите допълнително стойностно съдържание т.е. там трябва да е Вашата оферта с всичките  и подробности.

Когато потребителите посетят Вашия сайт или лендинг  страница, тя трябва да има същите съобщения, които първоначално са видели от мейла или социалните мрежи,  за да бъдат сигурни, че са на правилната страница.

 

Създаване на кампания за Свети Валентин

 

Като цяло важно е да разберете, че използването на комбинация от трите подхода ще допринесе до голяма степен за успеха Ви. Изграждането на последователно присъствие чрез всички платформи, ще продължи ефективността на кампанията Ви и ще изгради доверие в очите на Вашата целева аудитория.

Освен това с помощта на програма за анализ, наблюдение и проследяване е важно да определите от къде идва трафика и резултата на вашите усилия , за да прецените какво е важно да подобрите за да бъдат по-успешни  бъдещите Ви кампании. Можете лесно да определите, кои думи или изображения са най-ефективни, за да използвате това като водещ фактор за изграждане на кампаниите Ви в бъдеще.

 

Потърсете ни, за да изградим успешна кампания за Вашия бизнес за Деня на влюбените!

 

 

Comments

comments

Автор:

Споделете вашето мниение