Искате да подобрите вашия Instagram маркетинг? Интересувате се от най-новите функции в Instagram?
Instagram е бързо развиваща се платформа, която може сериозно да подсили присъствието ви на пазара и да насърчи ангажираността на потребителите ви.
Ето и няколко съвета, как да го направите.
Снимайте квадратно
Вашият Instagram е толкова добър, колкото са добри снимките ви. Започнете с качествени снимки. Те правят маркетинга ви по-ефективен.
Един от най-добрите начини да се спести време и да се създават по-добри снимки в Instagram е да снимате квадратни снимки. Много цифрови фотоапарати и смартфони имат това в настройките си, така че е много лесно да го направите. Това ви позволява да спестите време от изрязване и гарантира, че основните елементи на снимката няма да бъдат изрязани по-късно.
Използвайте стратегия, чрез вашия Bio Link
За лично ползване Instagram е забавно и спонтанно приложение. Но ако искате да го използвате като маркетингов инструмент, трябва да помислите по-рано върху постовете си. Предприятията, които имат наистина убийствен Instagram (като Nordstrom, Starbucks, Nike и други) планират своите постове от доста по-рано.
Ако сте малка компания и искате да се отличите в Instagram, планирайте постовете си предварително и обърнете внимание на био линковете.
Промотирайте своите партньори
Винаги, когато можете крос-промотирайте партньорите си! Тенденцията на Instagram е да споделим любовта си, така да се каже, като маркираме другите или насърчим продуктите и услугите на други фирми.
Ако на местно ниво имаме ресторант, който предлага бира от популярен бранд, то и двете страни се възползват от Instagram като се маркират един друг.
Възползвайте се от модерните хаштагове
Потребителите могат да използват функцията „разгледайте” в Instagram, за да намерят публикации с налагащите се хаштагове, като #LoveWins, #CanadaDay и #FullMoon и др.
Ако тези налагащи се хаштагове са в крак с вашата марка, можете да ги включите своевременно в съобщенията си.
На темата за търсене Instagram въвежда и възможност за търсене чрез емотикони.
Докарайте Instagram потребителите до вашата маркетингова фуния
За повечето марки получаването на последователи в Instagram е важно, но това е само една стъпка от цялостната маркетингова фуния.
За да продължат вашите потребители нататък във фунията на продажбите, трябва да помислите за начини за събиране на ймейлите на вашите последователи. Един от най-добрите начини е да ги помолите за това.
Споделете изображение с призив за действие, с което помолете потребителите да кликнат върху линка в „биографията“ на снимката и да изтеглят електронна книга или да се регистрират за бюлетин. След като потребителите предприемат това действие, ще имате възможността да се ангажирате с тях и да издигнете връзката си на следващото ниво.
За да направите това ефективно, трябва да създадете насочена целева страница, съобразена директно с вашия Instagram.
Смесвайте видео със снимки
Нашият най-горещ маркетингов съвет е да споделяте и видео в допълнение към снимките.
Имайки предвид, че видеото може да генерира три пъти повече входящи писмени мнения. Това е ценен инструмент, който може да се използва, за да растат вашите последователи и трафик.
Като търговци знаем, че Instagram е визуален разказ, но с клип всъщност можете да разкажете вашата история за живота, за продукта, за бизнеса си.
Например, разгледайте Oreo или McDonalds и ще видите страхотни примери за видео, което отличава продуктите.
Видеата са забавни, могат да се споделят и „хващат“ окото. С функцията за видео редактиране са супер-лесни за създаване и ъплоуд. Просто задържате натиснат бутона за запис и пауза, когато искате да снимате друга сцена. Можете и да качвате предварително направено видео.
Или можете да насърчавате вашите фенове да създават свои собствени видеа и да ги събирате в страницата си, както правят GoPro. Разгледайте и най-следваната марка Nike, за да видите много ефективни видеоклипове. Това е марка, която има наистина добро разбиране за това какво е Instagram: вдъхновяващи зрителите видеа с помощта на мощни визуални ефекти, които се фокусират върху публиката, а не върху марката.
Ключът тук е да го направите за аудиторията си, а не за бизнеса, и бързо ще видите скока на последователите си!
Спонсорирани реклами
Точно сега най-горещата маркетингова стратегия е достъпа до платената функция на платформата.
Спонсорираните реклами в Instagram стават обичайно явление. Това дава на марките изцяло ново измерение за насочване на своята аудитория. Преди само хора, които следят страницата ви откриваха актуални снимки, но сега марките могат да популяризират своите снимки в рамките на тяхната целева аудитория чрез платената реклама.
Тези функции са все още в начална фаза и само за избрани марки, които работят в партньорство с Instagram, но това ще се промени драстично много скоро.
Маркетолозите трябва да бъдат готови със съдържание, което е едновременно привлекателно и има определена цел.
Насочвайте потребителите към най-ценното ви съдържание
Докато Instagram вече дава възможност на рекламодателите за добавяне на връзки за кликване в техните мнения, все още не може да се кликва върху адресите в описанията на снимките.
За щастие има начин да насочите последователите си към най-ценното ви съдържание. Просто използвайте секцията за връзка в био профила си в Instagram.
Можете да изберете да насочите потребителите към вашия сайт или блог. Още по-добър вариант е да насочите потребителите към най-актуалното си съдържание, независимо дали това е една статия, блог пост или промоция.
Да вземем за пример страницата на Mashable в Instagram. В описанието на най-новите си качени снимки те насърчават потребителите да кликват върху линка в био секцияата. Кликването върху този линк ги отвежда към статия свързана със снимката в Instagram.
Компилирайте изображенията с надписи
Компилацията на изображения с надписи е ефективен начин да ангажирате аудиторията си.
За #dailydesigntips Canva комбинира поразителни графики за споделяне на съдържанието заедно с вдъхновяващи цитати.
Разработете редакционен календар
Въпреки че можете да получите достъп до Instagram от лаптопа си, за да ангажирате със съдържание вашите последователи, трябва да актуализирате профила си с ново съдържание,тъй като може да поствате в Instagram само от мобилно устройство- таблет или смартфон.
За да направите прехода към използване на мобилно устройство много по-удобен, ние ви препоръчваме да направите нов редакционен календар. В него планирайте само вашите Instagram постове. След което просто публикувайте самите постове в Instagram от мобилния ви телефон.
Партнирайте си с влиятелните потребители в Instagram
Намерете влиятелни потребители в рамките на вашето съдържание, които биха могли да покажат вашите продукти по един забавен и нетрадиционен начин!
Има повече от 40,000 влиятелни потребители в Instagram, които обхващат всички сектори, включително мода, красота, здраве, аксесоари за дома, храна и други.
Instagram влиятелни потребители са съвременни знаменитости, тъй като те създават висококачествено и вирусно съдържание. Те имат голяма база от последователи и се ползват с доверие, когато споделят мненията си за най-новите продукти и тенденции. Представете вашата марка с правилните влиятелни потребители и това ще разшири популярността на марката ви.
Няма по-добър начин да засилите бизнеса ви, от това бъдете активни в Instagram. Платформата постоянно внася подобрения, така че всички да могат да получат повече от нея. Ако се затруднявате с това, не се колебайте да ни потърсите!