10 начина да ангажирате посетителите на сайта Ви и да ги превърнете в клиенти

10 начина да ангажирате посетителите на сайта Ви и да ги превърнете в клиенти

Забелязали сте, че ангажираността към уеб сайта Ви намалява? Виждате все същия трафик, но процента на отпадане е огромен, а и посетителите не поръчват от сайта, просто си тръгват незабелязано….

Ако се фокусирате върху подобряване на взаимодействието на посетителите с Вашите послания, ще успеете да доставите по-добро клиентско преживяване, ще увеличите трафика на уебсайта и ще върнете онлайн представянето на бизнеса Ви обратно в играта.

Повишавайки ангажираността на посетителите в сайта Ви дава възможност да съберете данни за вашите настоящи и потенциални клиенти. Може да използвате тези данни за да изградите стратегически бизнес решения, както и за подобряването на всяка част от Вашия сайт или бизнес.

Ако хората не взаимодействат с Вашия сайт по един или друг начин, е признак, че сайтът не изпълнява ефективно предназначението си. Силното онлайн присъствие означава да имате силен уебсайт. Така че, когато създавате Вашия уебсайт се уверете, че той не само ще задържи посетителите и ще остане в ума им, но и ще увеличи тяхната ангажираност.

 

Ето 10 начина, чрез които може да повишите с 300% ангажираността на посетителите в сайта Ви.
Създайте ангажиращо съдържание
a

Ангажираността към уебсайта Ви, започва от съдържанието, което предлагате на потребителите. От блога, казусите, снимките, видеото и дори старите публикации, които споделяте.
Ето няколко съвета какво съдържание да използвате:

  • Оптимизирайте съдържанието за търсачките ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!;
  • Създайте съдържание, което е търсено от потребителите. НАПРАВЕТЕ ПРЕДВАРИТЕЛЕН RESEARCH КАКВО СЕ ТЪРСИ ВЪВ ВАШАТА ОБЛАСТ!
  • Освежете старото съдържание с нови статистики или дизайн. ОСОБЕНО ПУБЛИКАЦИИТЕ, СЪБРАЛИ НАЙ-МНОГО ТРАФИК И АНГАЖИРАНОСТ ДО МОМЕНТА!
  • Пишете по лесен за разбиране и четене начин. ГОВОРЕТЕ НА ЕЗИКА НА ВАШИТЕ ПОСЕТИТЕЛИ/КЛИЕНТИ!
  • Включвайте видео и изображения в публикациите на блога си. ВИЗИЯТА ГОВОРИ ПО-ДОБРЕ ОТ ТЕКСТОВЕТЕ!

 

Привлечете нови клиенти чрез онлайн лайф чат
2
Използвайте чат на живо за Вашия сайт. Директният контакт в реално време ще ускори превръщането на посетителите в клиенти и нови верни фенове. Те ще се почувстват поласкани заради персоналната грижа и внимание, заради бързия отговор, вместо да се обаждат по телефон и да изчакват свързване с Ваш представител.

 

 

Насочете вниманието с призив за действие и подканващи фрази
3v
Това ще повиши взаимодействието на потребителя със сайта и съответно ще Ви помогне да постигнете бизнес целите си. Ангажирайте посетителите на сайта Ви, предоставяйки им абонамент за бюлетин с полезна информация и изключителни оферти, last minute оферти за покупка на момента, регистрация в сайта, чрез която ще получат подарък. Призивът за действие трябва да се намира на стратегическо място в сайта. В него трябва да бъде вложено както творческо, така и стратегическо мислене, за да Ви донесе успех.
Ето няколко полезни съвета как да създадете атрактивни мотивиращи фрази, които биха въздействали на потребителите и биха ги накарали да направят точно това, което искате от тях.

  • Изберете достатъчно голям размер на бутона Call-to-action, за да може да се клика върху него и от мобилни телефони.
  • Използвайте език, който описва защо потребителят трябва да кликне върху бутона. Например, ако предлагате обувки и искате хората да видят още от Вашите продукти, вместо „Кликнете тук” като текст използвайте „Още обувки, които ще заобичам”!

 

Изключете автоматичното пускане на видео

4g
Никой не обича да отваря сайт и на него автоматично да тръгва видео със силен звук, особено когато в този момент посетителят на сайта Ви се намира в тиха среда. В повечето от тези случаи потребителите веднага напускат този сайт. Дайте избор на посетителя сам да прецени кога да пусне видеото и дали въобще да го пуска.
Осигурете раздел за коментари в блога Ви
Създайте пространство, където читателите на блога могат да оставят коментарите си. Това прави потребителите щастливи и удовлетворени от комуникацията. Чрез коментарите си те могат да дадат своето мнение, да Ви приветстват или да попитат какъв е бил смисълът от този пост. Всеки блог трябва да предоставя възможност на своите читатели да изразят мнението си и да правят обратна връзка с Вас. Във всички случаи всяко мнение при обратната връзка е добро дошло за Вас.

 

 

Пускайте анкети и проучвания

vypros na denia
Всичко започва с разбирането какво Вашите клиенти и потребители искат и какво не. Използвайте инструменти като Qualaroo, за да подобрите Вашите бизнес стратегии.
Не поставяйте твърде много изскачащи прозорци.

 

 

Изскачащите прозорци са спорна тема в света на уеб сайт оптимизацията. Те изскачат пред лицето на посетителя, те са агресивни и могат да бъдат доста досадни. Ако имате за цел да привлечете нови клиенти, изскачащите прозорци могат и да помогнат.

Особено ако предлагат на посетителите на сайта Ви нещо наистина неустоимо привлекателно.
Направете Вашия уебсайт лесен за навигация

navigaci[

При проектирането на уебсайта, навигацията трябва да е изключително лесна и удобна за потребителите. Те няма да останат на сайт, в който е трудно са се ориентират и да намират, това което им трябва.
Ето и няколко съвета, които да имате предвид при изготвянето на навигационната лента:

  • Използвайте по-малко навигационни бутони.
  • Сложете навигационната лента в горната част на Вашия сайт.
  • Напомняйте на потребителите къде се намират всеки път, когато отидат на друг раздел в сайта.
  • На всяка цена се опитайте се да избегнете заблудата и объркването на посетителите.

 

Осигурете възможност за абонамент за бюлетин.

biulitin

Споменахме го по-горе, и тъй като е нещо много важно ще акцентираме и тук. За да укрепите взаимодействието на потребителите със сайта, дайте им възможност да се включат в имейл бюлетина. Това означава, че те биха могли, ако искат, да бъдат в непрекъсната комуникация с Вашия блог и сайт т.е. абонирайки се, те веднага засвидетелстват интереса си към Вас и това, което им предлагате.

 

 

Увеличете споделянето, чрез бутони към социалните мрежи

butoni

Поставете “джаджи“ за социално споделяне на постове от Вашия блог, така че Вашите читатели да могат лесно да споделят съдържанието от там. Поставянето на такива бутони Ви прави една крачка по-близо до потенциалните клиенти, които, например, са видели линк към Вашата публикация от някой друг Ваш верен фен.

За финал ще кажем само, че сайтът е гръбнакът на Вашето онлайн присъствие. Посетителите на сайта Ви са тези, които осигуряват нуждата от него. Съсредоточете се върху това как можете непрекъснато да подобрявате ангажираността и взаимодействието им с това, което им предлагате чрез сайта. Не спирайте да тествате нови възможности и алтернативи. Само така ще сте винаги крачка напред в постигане на целите си и ще помогнете на Вашия бизнес да се разрасне.

Ако искате да ангажирате посетителите на уеб сайта Ви, така, че те със сигурност да станат ваши клиенти, не се колебайте да се консултирате с професионалисти. Свържете се с нас за консултация!

Comments

comments

Автор:

Споделете вашето мниение