6 чудесни новости за вашата Фейсбук страница през 2017-та.

6 чудесни новости за вашата Фейсбук страница през 2017-та.

2017-та година е вече в разгара си. А Вие правите ли всичко възможно за да оптимизирате Вашата маркетингова стратегия във Фейсбук? Много нови Фейсбук функции бяха вградени в края на миналата година, но сега има още такива, които в никакъв случай не можете да си позволите да пропуснете. 

В следващите редове ще Ви представим 6 изключително важни Фейсбук функционалности, които задължително трябва да използвате в своята маркетингова стратегия. Обърнете внимание на всяка от тях и по възможност си ги записвайте!

 

  • Синтезирайте най-добрите практики за публикуване!
    Както винаги въпросът „Коя маркетингова стратегия работи най-добре за успех във Фейсбук?” няма единствен и окончателен отговор, но с помощта на най-новите изследвания, вече е възможно да забележите тенденциите, които биха могли да Ви дадат преднина в състезанието с другите брандове.

Ето няколко съвета от BuzzSumo, които са получили над 800 милиона Фейсбук мнения на страницата си.

  • Бъдете кратки! Публикации, съдържащи по-малко от 50 знака са най-ангажиращи.
  • Поствайте в не пикови часове! Тайната тук е, че ще получите повече ангажираност ако поствате в часове, когато има най-малко нови постове в news feed-а.
  • Използвайте видео! Видео клиповете вдигат „акциите” най-много от всички видове постове.
  • Задавайте въпроси! Практиката сочи, че въпросите са този тип постове, които са харесвани най-много от хората. 
  • Оптимизирайте кавър снимката си за десктоп и мобилни устройства!

Когато гледате снимката си на компютър тя трябва да бъде с размери 820 Х 312 пиксела, както и 640 Х 360 пиксела за смартфон или таблет. Това е малко объркващо, защото кавър снимката се появява по различен начин в зависимост от устройството, което се използва. За да избегнете това разминаване създайте буфер от 134 пиксела в двете страни на снимката. Инфографът Джон Лумър ясно обяснява какво да направите в следната картинка.
абзац 2

  • Планирайте предварително! Особено информации за празници и персонализирани събития.
    Ние обикновено препоръчваме всеки бизнес да си прави план- график за съдържанието, което ще публикува предварително. Но ако Вие сте от онези хора, които имат навика да публикуват в движение, можете да си настроите напомняния, за да сте сигурни, че няма да пропуснете публикации на специални, важни дати. Напомнянята ще Ви уведомяват за предстоящи празници или дати и часове по ваш избор. Това ще Ви позволи по-лесно да следвате графика си на публикуване. За да зададете такова напомняне посетете настройките си на страницата и кликнете върху „напомняния” от менюто в ляво.

снимка 3

  • Променете заглавната снимка на потребителския Ви профил с видео!
    Всички профили и страници вече могат да записват или качват видео с продължителност до 7 секунди и то да се използва като профил видео. Създайте стратегическо видео – атрактивно, „хващащо окото“, с финес! Все пак искате потребителите лесно да идентифицират името на Вашата марка или лого с него.

 

  • Добавете надписите за видео реклами автоматично!
    При използване на социалните медии през мобилния си телефон, хората предпочитат да имат избор дали да включат звука, когато гледат видеоклипове или не. Фейсбук изследователи установили, че когато мобилните видео реклами са с силен звук 80% от хората реагират отрицателно на рекламата. Може да приемете това като предупреждение, за да създавате видео реклами, които не изискват звук. Въпреки това, в случаи когато това е невъзможно винаги можете да добавите ръчни надписи. Сега вече Фейсбук може автоматично да ги генерира във видео рекламите.снимка 4
    За да създадете надписи след като качите видео рекламата си натиснете „Избор” под „Видео надписи” ще видите падащо меню. От там изберете „Автоматично генериране” и ще откриете две възможности: „Прегледайте ръчно преди да се добавят” или „ Нека Фейсбук ги прегледа автоматично и да съобщи за неточности”. Бихме Ви препоръчали да ги преглеждате ръчно.

 

  • Go alive!
    Ако не сте експериментирали с Фейсбук на живо, най-новата му актуализация въвежда редица подобрения, които дават на брандовете повече контрол и гъвкавост над предаването на живо:
    снимка5
  • Излъчване на живо от уеб браузер! Сега можете да предавате на живо директно от мрежата от вашия настолен компютър, а не само от мобилен телефон, както беше преди. Всичко, което Ви трябва е уеб камера.Ако имате нужда от професионална консултация, съвет или цялостна помощ при реализиране на Вашата маркетингова стратегия в социалните мрежи, не се колебайте да се свържете с нас сега!

Comments

comments

Автор:

Споделете вашето мниение