SnapChat - новият инстумент за постигане маркетинг цели

SnapChat – новият инстумент за постигане маркетинг цели

Повечето хора смятат, че SnapChat  се използва за писане на лични съобщения. Те дори не подозират, че тази нова социалка може да се използва за постигане на маркетингови цели  – налагане  и промотиране на собствена марка чрез постване на  качествено и свежо съдържание в собствения си блог или бизнес сайт.

 

 

 
Използвайте активно популярните SnapChat дневни истории, които ви позволяват да пускате поток от снимки или 10 секундни клипове (видими 24 часа) като инструмент за забавление на вашите зрители и да ги примамите да ви следват, да се ангажират с вас и в крайна сметка да ги превърнете в клиенти и лоялни последователи.

 

 

Истината е, че SnapChat е отправна точка за създаване на нов, свеж материал, който може да използвате във връзка с други социални мрежи, за оптимизация на сайта ви в търсачките (SEO) и за интернет маркетинг кампании.

 
Ще ви представим поредица от стъпки, които можете да предприемете, за да използвате SnapChat  за вашата онлайн маркетинг кампания и да достигнете до милиони хора.

 

 
Как да правите маркетинг в SnapChat?

 

 
А сега сядайте  и записвайте на един файл важните моменти, защото ако ги приложете на практика както трябва, ще се уверите в надежността на тази социалка и нейните предимства.

 

 
* Инсталирайте SnapChat на телефона си

 

 
Ако имате iPhone можете  да отидете в App Store и да изтеглите  Snapchat  безплатно. Алтернативно, ако имате Android изтеглете SnapChat от Google Play.

След като направите това трябва да създадете SnapChat профил и да се уверите, че информацията, която сте публукували, снимките и клиповете ви са настроени така, че да се виждат от широката аудитория. Ако запазите настройките си за поверителност, установени, така че само приятелите ви да виждат Дневните ви истории и само те да могат да ви пишат лично съобщение, ще ограничите значително размера на обсега, който имате до обществото като цяло. Така че не забравяйте да отидете в настройките си в SnapChat и да включите опцията „everyone” и за личните ви съобщения и за ежедневните ви истории.

 

*Изградете гледна точка за вашето SnapChat съдържание

 

Ще откриете, че приятелите ви, които използват Снапчат за лична употреба, често записват и пускат доста видеоклипове и снимки на неща, които се случват в ежедневието им. Което е абсолютно добре, защото точно за това са социалните медии. Просто и вие ще използвате това, за да подсилите бизнеса си.
Все пак ако имате бизнес и се стремите да го насърчите, наистина трябва да е на лице силна и основателна причина или гледна точка на съдържанието, което публикувате във вашите ежедневни истории.
Трябва да създадете постоянен забавен или информационен канал за зрителите, чието съдържание да искат постоянно да „консумират”.

 

 

* Намерете правилната кукичка в SnapChat

 

 

Една от най-печелившите стратегии е стратегията на Гари Вайнершък- Jab, Jab, Jab, която основно се отнася до факта, че трябва да се предложи на зрителите много интересно съдържание дълго време преди да поискате от тях да предприемат някакво конкретно действие- да видят, да купят, да се обадят…
Няма смисъл да качвате просто някакво съдържание без посока, трябва да използвате всички средства с оглед подпомагане на вашата марка или продукт. Разказвайте интересни истории или споделяйте информация, от която вашите последователи се интересуват –но се уверете, че вашето съобщение е от значение за тях и им предоставя някаква осезаема полза.

 

*Планирайте SnapChat съдържанието си предварително

 

Създаване на SnapChat съдържание, което да достави специално послание към зрителя може да стане много лесно с малко планиране и предвидливост. Може би най-лесният начин да направите това е като публикувате интересна и интригуваща история за вашите зрители. Клиповете в Snapchat траят 10 секунди, така че трябва да свикнете да говорите или презентирате визуално с по 10 секундни блокове. Хубавото е, че това ще накара повече зрители да продължат да гледат следващото видео, тъй като те ще искат да чуят, това което имате да им кажете по-нататък.
Основното е, че трябва да имате план, за това което искате да кажете,а не да говорите случайни и безцелни неща.

 

*Използвайте вашето SnapChat съдържание за SEO

 

Може би се чудите как ще превърнете кратки 10 секундни клипове в истинско съдържание, което ще помогне на вашия сайт?! Това е изключително просто! Ето няколко прости стъпка за превръщането на SnapChat съдържанието в чудесен SEO инструмент.

1.Превърнете SnapChat съдържанието в онлайн видео, което след това можете да публикувате на собствения си уеб сайт, блог или да го качите в канала си в Youtube.

2.В SnapChat имате възможност да съхраните всичките си снимки или видеа, които публикувате. Много е просто – само щраквате върху символа „save”, преди да публикувате съдържанието на Вашия Daily Story Stream и можете да го съхраните след като го публикувате в дневните ви истории. Това  става чрез приплъзване от дъното към върха на екрана на телефона, когато символът „save” се появи. При щракване на този символ ще запишете копие на видеото си в телефона. Това пък  ви дава възможност за контрол над това, кога искате да качите видеото в други медийни социални платформи или да сглобите по-дълъг клип от вече направените кратки такива.
Пренасочването  на вашето SnapChatсъдържание в други форми на съдържание като видеоклипове или писмена статия ще бъде използвано за публикуване на вашия сайт, което може да бъде мощен начин за увеличаване на SEO в Google и други търсачки.

* Как да използваш съдържанието на Snapchat за SEO

 

След като сте записали серия от Snapchat клипове на мобилния си телефон с камерата след това има 2 сравнително лесни стратегии, които можете да предприемете, за да предназначите съдържанието от Snapchat за съдържание за вашия уеб сайт и други платформи.

 

Първата стратегия – Създаване на 2-5 минути видео:

Както обсъдихме по-горе, ще искате да съставите серия от вашите 10 секундни Snapchat клипове, да ги сглобите и да създадете едно по-дълго видео, в което  разказвате една история, давате информация на зрителя,  или ги обучавате на различни теми.

Най-добрият начин да съчетаете серията от 10 секундни Snapchat видеа заедно в едно професионално видео за публикуване на вашия сайт или канал в  Youtube е да използвате един много мощен софтуер, наречен Screenflow. Този софтуер ще ви позволи да комбинирате серията от Snapchat клипове заедно в едно стилно видео.

Втората стратегия- Превърнете Вашето ново видео в интересна статия:

Трябва да знаете, че оригиналното и качествено писмено съдържание е обожавано от търсачки като Google. Така че една стратегия, която можете да използвате е да превърнете вашето новосъздадено видео от първата стратегия горе в писмена статия, която допълнително да пренасочите към други медийни платформи.
Можете старателно да напишете всяка дума, казана на видеото и така да създадете статия. Също така можете да се откажете от по-лесния начин и да изнесете транскрипцията с някоя платформа като Upwork или друга аутсорсинг платформа, която ще изведе думите ви със скоростта на светлината.
Ще бъде разумно, ако след това редактирате получения текст, така че да изчистите всяка граматическа грешка, за да се подобри яснотата и силата на вашата SEO стойност.

* 2 подхода за пренасочване на Снапчат съдържанието

Както можете да видите от тези доста основни стратегии, описани по-горе – можете да включите съдържание на вашия Snapchat в най-малко 2 изключително мощни форми на свежо и уникално качествено съдържание- видео и писмена статия в блога ви.

Също така можете да подходите творчески и да включите други различни и уникални форми на материала ви, например аудио файлове, подкасти, слайд шоу или информационни графики.

Бъдете иновативни, използвайте добри SEO стратегии и винаги имайте призив за действие. Ако се затруднявате не се колебайте да се свържете с нас.

Comments

comments

Автор:

Споделете вашето мниение