Какво е онлайн маркетинг? (втора част)

Какво е онлайн маркетинг? (втора част)

Първа част може да прочетете тук

Основни маркетингови стратегии

Уеб сайт

Уеб сайтът е първото и най-важно условие, което трябва да изпълните, за да положите основите на маркетинговата си стратегия. Той е много важен и трябва да е създаден с мисълта да достига до конкретната целева аудитория. Просто е: Потребителите търсят информация, продукти и услуги и защо да не ги намерят във Вашия уебсайт?

Уеб сайтът осигурява онлайн присъствие, което позволя клиентите да научат повече за компанията, за марката, за продуктите, за хората, работещи във фирмата…Така че без уеб сайт ти не съществуващ за потребителя.

SEM– Маркетинг за търсачки

След като имате уеб сайт, ще имате нужда и от различни похвати, за да го направите видим за повече потребители – потенциални клиенти. Тук на помощ идва SEM – Search Engine Marketing – Маркетинг за търсачки. Казано накратко, SEM представлява планиране и оптимизиране на различни стратегии, често взаимно допълващи се, като: индексиране в търсачките, насочен трафик към една или повече уебстраници. В основата си SEM работи с ключови думи и фрази, които са значими за твоя бизнес, и включва реклама на клик PPC и оптимизация за търсачки SEO.

 

фейсбук, гугъл, реклама м интернет ,Smart Online

 

Social Marketing Маркетинг в социалните мрежи

Социалните мрежи са мощен маркетингов инструмент. Те дават възможност за изграждане на солидна онлайн репутация и са незаменими в бързото си общуване с клиентите. Не бива да се забравя, че социалните мрежи са идеалното място, където може да се създаде бързо т.нар. Viral ефект – маркетинг от уста на уста. Звучи прекрасно, но малцина го умеят. Освен блестящ криейтив, се изисква и много сериозно познаване и опит в онлайн маркетинга и в общуването с клиенти. Това е висш пилотаж, но пък много благодарен!

Основната цел в социалните мрежи е да се ангажира клиентът с бранда и тематиката, за да споделят съдържание и да рекламират бранда от свое име, без да ги молите за това, или пък да им плащате.

 

Е-mail маркетинг

Много ефективен начин, който в България рядко се използва смислено. Т.нар. информационни бюлетини са мощен маркетингов инструмент, но трябва да се изпращат само към заинтересовани от темата хора! Не на спама! И не забравяйте да преглеждате дали линковете в мейлите Ви водят към правилното място – няма да повярвате колко хора изпращат имейли с неработещи или неправилно насочени линкове! И чакат продажби…

 

Дисплей реклами
Можете да използвате мощни платформи като Фейсбук, Ютюб, Гугъл и т.н., където да публикувате банери. Клиентите ще взаимодействат с рекламата, ще създават по-голяма ангажираност към марката. Освен банери може да се публикува видео, което, като нов метод за реклама, е високо ефективен и може много лесно да се развие в viral, ако криейтива и изпълнението е добро.

реклама в интернет,  Smart Online

 

Да правиш сам онлайн маркетинга на фирмата, която управляваш, често изглежда лесно като детска игра. „Ще направим някакъв сайт, ще пускаме нещо във фейса – котенца, кафенца, продукти по пет пъти на ден…Какво пък му е толкова сложното да заредиш реклама и в Гугъл, и Фейсбук. Нищо работа!“

Чудесно! Направете го! Изхарчете известна сума пари, проклинайте гадните монополисти Гугъл и фейсбук, че нищо не става от тях, че една продажба не могат да Ви докарат…

Междувременно, обаче, конкуренцията не спи. Тя планира, мисли, наема специалисти, инвестира, отделя бюджети за онлайн реклама и печели!

Ако искате и Вие да сте от по-хубавата страна на бизнеса, изпратете ни запитване сега! Ще направим безплатен анализ на сайта или фейсбук страницата Ви. И ще Ви помогнем да изградите цялостна и работеща маркетинг статегия!

Изпратете ни запитване, за да го направим сега!

Comments

comments

Автор:

Споделете вашето мниение